Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
- Használható A Beszívó- És Kipufogókönyök Törött Vagy Kopott Tőcsavarjainak Javítására És Cseréjére.
- A Csavarok És Anyák A Motor Élettartama Alatt Több Ezer Hőcikluson Mennek Keresztül, És Gyakran Előfordul, Hogy A Csavarok Letörnek A Fej, A Könyök És A Csavarok Állandó Tágulása És Összehúzódása Miatt, Ahogy A Motor Felmelegszik, Majd Lehűl.
- Alfa Romeo, Bmw, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Mazda, Nissan, Peugeot, Porsche, Honda, Vauxhall, Opel, Saab, Renault, Volvo, Vag Modellekhez
- M8 És M10 Csavarokat Tartalmaz A Leggyakoribb Hosszúságokban
Szállítási Terjedelem:
- 5 Tőcsavar M10 X 1,5 / Hossz: 38 Mm / Menethossz (A): 10 Mm / Menethossz (B): 20 Mm
- 5 Tőcsavar M10 X 1,5 / Hossz: 40 Mm / Menethossz (A): 11 Mm / Menethossz (B): 20 Mm
- 5 Tőcsavar M10 X 1,5 / Hossz: 54 Mm / Menethossz (A): 11 Mm / Menethossz (B): 32 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 35 Mm / Menethossz (A): 9 Mm / Menethossz (B): 21 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 35 Mm / Menethossz (A): 9 Mm / Menethossz (B): 15 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 37 Mm / Menethossz (A): 10 Mm / Menethossz (B): 20 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 41 Mm / Menethossz (A): 16 Mm / Menethossz (B): 16 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 42 Mm / Menethossz (A): 11 Mm / Menethossz (B): 22 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 43 Mm / Menethossz (A): 17 Mm / Menethossz (B): 17 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 45 Mm / Menethossz (A): 10 Mm / Menethossz (B): 25 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 47 Mm / Menethossz (A): 15 Mm / Menethossz (B): 24 Mm
- 5 Tőcsavar M8 X 1,25 / Hossz: 47 Mm / Menethossz (A): 10 Mm / Menethossz (B): 25 Mm
- 10 Acélanya, Rézbevonatú M8 / 13 Mm, Hatlapfejű
- 10 Acélanya, Rézbevonatú M10 / 14 Mm, Hatlapfejű
- 10 Rézanya, M8 / 13 Mm, Hatlapfejű
- 10 Rézanya, M10 / 17 Mm, Hatlapfejű
- Tőcsavar Szakítószilárdsága: 4.8
- Tőcsavar Anyaga: Szerszámacél (Q235)
- Anya Anyaga: Sárgaréz
- Bruttó Súly: 1436 G
Hasonló termékek
Adatok
Gyártó
BGS
Cikkszám
BGS-74293
Tömeg
1,436 kg/db
Vélemények
Nincsenek témák!