SATRA TOOLS
Törött izzítógyertya kifúró kiszedő készlet 8-10mm (S-GPR), praktikus műanyag kofferben.
Termékleírás:
Csigafúró és menetfúró készlet betört M8-as és M10-es izzító gyertyákhoz
Hengerfej leszerelést nem igénylő forgácsolási és kihúzatási szerszámkészlet
Alkalmas a legtöbb gépjárműhöz, például: Audi, Seat, Skoda, VW, Mercedes, Opel, Peugeot, Renaul
A készlet tartalma:
1 db központosító 12 mm-es hatlapos orsóval, és 30 mm-es hatlapos csavaranyával (7, 9)
1 db kúpos fúró telepítő (3)
2 db menetes szár 9 mm-es hatlapú csavaranyával 1/4″-28 UNF (8)
1 db irányváltós racsnis menetfúró T-hajtószárral (6)
2 db fúróvezető (külső Ø 6 mm, belső Ø 3,5 mm) hossz: 40 mm (10)
1 db E-torx dugókulcs E10 3/8″ (1)
3 db menetfúró M10 x 1.0 / M8 x 1.0 (4) / 1/4″-28UNF (5)
2 db kúpos csigafúró 7 x 5,5 mm; 9 x 5,5 mm (2)
2 db fúró Ø 3,5 mm (11)
1 db 3 mm-es L-alakú imbuszkulcs
A készlet haszálata:
-
A középső beszakadt elektródát távolítsa el a dugókulcs (1) segítségével
-
Ha nem sikerül az alsó forrasztásnál elválasztani az elektródát, akkor az izzítógyertya közepét fúrja ki a fúróvezetők (10) segítségével a mellékelt fúrószárral (11)
-
A megfelelő kúpos fúrót (2) helyezze a fúró telepítőbe (3), majd az imbuszkulcs segítségével rögzítse
-
A fúrót vastagon zsírozza (az alacsony furdulatszám miatt többször mossa le a fémforgácsot)
-
A legkisebb menetfúrót (5) helyezzük be a racsnis hajtóba (6), és hajtsuk az izzítógyertyába
-
Távolítsa el a forgácsot
-
Az egyik menetes szárat (8) helyezze be a csavaranyás központosítóba (7,9), és csavarja be a szárat az izzítógyertyába, majd az anyacsavar segítségével húzza ki
-
Ezután lehet új menetet készíteni a megfelelő menetfúró kiválasztása után (4)
-
Ne felejtse el zsírral vastagon bekenni, hogy elkerülje a forgácsok bekerülését a motor égésterébe
-
A forgácsok és a menetfúró eltávolítása után becsavarható az új izzítógyertya