Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
LEÍRÁS
Csigafúró és menetfúró készlet betört M8-as és M10-es izzító gyertyákhoz.
Hengerfej leszerelést nem igénylő forgácsolási és kihúzatási szerszámkészlet.
Alkalmas a legtöbb gépjárműhöz, például: Audi, Seat, Skoda, VW, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault
A készlet tartalma:
1db Központosító 12mm-es hatlapos orsóval, és 30mm-es hatlapos csavaranyával (7, 9)
1db kúpos fúró telepítő (3)
1db irányváltós racsni a fúrószárhoz, T-hajtószárral (6)
2db menetes szár, 9mm-es 6-lapos csavaranyával 1/4″-28 UNF (8)
2db fúróvezető;méret: külső Ø6, belső Ø3.5, hossz:40mm (10)
1db belső torx crowafej: E-10; 3/8″ hajtás (1)
3db menetfúró; méret: M10x1.0; M8x1.0 (4); 1/4″-28UNF (5)
2db kúpos csigafúró; méret: 7×5.5mm; 9×5.5mm (2)
2db fúró; méret: Ø3.5mm (11)
1db 3mm-es L-alakú imbusz kulcs
A középső beszakadt elektródát távolítsa el a dugókulcs (crowafej) (1) segítségével. Ha nem sikerül az alsó forrasztásnál elválasztani az elektródát, akkor az izzítógyertya közepét fúrja ki a fúróvezetők (10) segítségével a mellékelt fúrószárral (11). A megfelelő kúpos fúrót (2) helyezze a fúró telepítőbe (3), majd az imbuszkulcs segítségével rögzítse. A fúrót vastagon zsírozza (az alacsony furdulatszám miatt többször mossa le a fémforgácsot). A legkisebb menetfúrót (5) helyezzük be a racsnis hajtóba (6), és hajtsuk az izzítógyertyába. Távolítsa el a forgácsot. Az egyik menetes szárat (8) helyezze be a csavaranyás központosítóba (7,9), és csavarja be a szárat az izzítógyertyába, majd az anyacsavar segítségével húzza ki. Ezután lehet új menetet készíteni a megfelelő menetfúró kiválasztása után (4). Ne felejtse el zsírral vastagon bekenni, hogy elkerülje a forgácsok bekerülését a motor égésterébe. A forgácsok és a menetfúró eltávolítása után becsavarható az új izzítógyertya.
Csigafúró és menetfúró készlet betört M8-as és M10-es izzító gyertyákhoz.
Hengerfej leszerelést nem igénylő forgácsolási és kihúzatási szerszámkészlet.
Alkalmas a legtöbb gépjárműhöz, például: Audi, Seat, Skoda, VW, Mercedes, Opel, Peugeot, Renault
A készlet tartalma:
1db Központosító 12mm-es hatlapos orsóval, és 30mm-es hatlapos csavaranyával (7, 9)
1db kúpos fúró telepítő (3)
1db irányváltós racsni a fúrószárhoz, T-hajtószárral (6)
2db menetes szár, 9mm-es 6-lapos csavaranyával 1/4″-28 UNF (8)
2db fúróvezető;méret: külső Ø6, belső Ø3.5, hossz:40mm (10)
1db belső torx crowafej: E-10; 3/8″ hajtás (1)
3db menetfúró; méret: M10x1.0; M8x1.0 (4); 1/4″-28UNF (5)
2db kúpos csigafúró; méret: 7×5.5mm; 9×5.5mm (2)
2db fúró; méret: Ø3.5mm (11)
1db 3mm-es L-alakú imbusz kulcs
A középső beszakadt elektródát távolítsa el a dugókulcs (crowafej) (1) segítségével. Ha nem sikerül az alsó forrasztásnál elválasztani az elektródát, akkor az izzítógyertya közepét fúrja ki a fúróvezetők (10) segítségével a mellékelt fúrószárral (11). A megfelelő kúpos fúrót (2) helyezze a fúró telepítőbe (3), majd az imbuszkulcs segítségével rögzítse. A fúrót vastagon zsírozza (az alacsony furdulatszám miatt többször mossa le a fémforgácsot). A legkisebb menetfúrót (5) helyezzük be a racsnis hajtóba (6), és hajtsuk az izzítógyertyába. Távolítsa el a forgácsot. Az egyik menetes szárat (8) helyezze be a csavaranyás központosítóba (7,9), és csavarja be a szárat az izzítógyertyába, majd az anyacsavar segítségével húzza ki. Ezután lehet új menetet készíteni a megfelelő menetfúró kiválasztása után (4). Ne felejtse el zsírral vastagon bekenni, hogy elkerülje a forgácsok bekerülését a motor égésterébe. A forgácsok és a menetfúró eltávolítása után becsavarható az új izzítógyertya.
Hasonló termékek
Adatok
Gyártó
Quatros
Raktárkészlet
2 db
Cikkszám
QS20339
Tömeg
1,793 kg/db
Vélemények
Nincsenek témák!